Pi0t12uS
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:12, 06 Paź 2008 Temat postu: Małe uwagi nt. Armadyla (kree'erra) |
|
|
Otóż, chciałbym przedstawić małe zasady chodzenia na Kree'erra.
1. Wypady ustalamy na 3-7 dni przed wyjściem. Należy podać datę, godzinę i wld spotkania. Oczywiście miejsce jest znane - armadyl eyre.
2. Nie ma obowiązki chodzenia na bossy, lecz jeśli zapiszecie swoją obecność, a nie będziecie mogli pójść, proszę to zgłosić przynajmniej 1 dzień wcześniej.
3. Potrzebne rzeczy:
- przydałby się +80 range,
- 9-11 super restores,
- 15-20 sara brews,
- 2-4 range pots (w zależności, czy bijecie avi z potem czy bez),
- 100-150 ruby bolts (e),
- 100-150 dia bolts (e),
- armour range+mage def, ja polecam: dh legs (lub verac skirt), karil top, ver helm, life ring, snakeskin boots, granite shield, zammy vambs (żeby goraki nie atakowały), ava's accumulatour i ofc arma pedant (to chyba jasne).
4. Na bossie należy zachować spokój, czyli nie wyzywać nikogo, że dostał dropa, bądź inne bezsensowne powody, gdyż to rozprasza innych.
5. Clan chat: gwd pk team . Nim zaczniemy bić kc, każdy musi mieć ls ON!!!
TAKTYKA:
Wchodzimy w ustalonej kolejności. Przed wejściem do komnaty należy ustawić odpowiednie pray boosty + prot range. Do połowy hp bijemy z ruby, poźniej zamiana boltów na diamond. Sara brew polecam łykać od 50 hp, gdyż sam arma bije po 22 z melee, a pomocnicy po +20, więc stracić życie nie jest trudno. Po zabiciu bossa polecam wyłączyć wszystkie prayery (może poza protect item) , a także zabijamy pomocników, starać się bić każdy tego samego.
Jeśli komuś się coś nie podoba, proszę zwracać się do mnie na pw, a postaram się poprawić jakieś błędy, jeśli będą one sensowne.
Eq sprawdzone przeze mnie oraz Kendola.
Dziękuję i pozdrawiam.
Pi0t12uS
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pi0t12uS dnia Wto 18:29, 14 Paź 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|